Tatuaj pe suflet…

Tu nu ai acceptat niciodată ideea ca eu să îmi fac tatuaj, dar tu te-ai tatuat în sufletul meu. Știu, nu ai vrut să pleci din lumea asta, dar Dumnezeu te-a chemat prea devreme la El! Te-a chemat, acolo sus, printre îngeri și ți-a oferit șansa să ai grijă în continuare de mine, fetița ta! M-ai învățat cum să lupt pentru viața mea, dar nu m-ai învățat cum să lupt fără tine.

Închid ochii și te văd pentru ultima oară. Ești tăticule neputincios în fața bolii, dar încerci să pari puternic pentru mine. Nu îmi dai voie să văd frica din sufletul tău. Simt cum rămâi fără puteri cu fiecare zi care trece. Și zâmbesc, tati, îți zâmbesc, nu vreau să vezi frica care pune stăpânire pe mintea și corpul meu. Mi-e frică să îți spun tot ce simt și deschid ochii! Nu mai ești aici și te caut prin amintiri. Privesc în gol pozele cu tine și refuz să cred că nu mai ești în lumea asta. Închid ochii și te caut…te caut pentru o ultimă îmbrățișare și pentru un : Te iubesc, fetiță, ai grijă de tine!

Mi te-ai tatuat în suflet zi de zi, când dimineața mă bucuram că încă ești în viață, iar seara adormeam greu știind că mâine e o altă zi, în care tu poate nu vei va fi! Îmi era greu să te sun și să mă prefac că sunt bine, când sufletul meu urla de neputință. Sufletul meu știa că va veni ziua când va trebuie să îmi iau rămas bun de la tine. Nu mi-am luat rămas bun de la tine când inima ta încă îți bătea în piept. Nu voiam să renunț la tine…și simt că și tu ai făcut la fel, dar Dumnezeu a hotărât în locul nostru…

Stau impietrită și te privesc! Unde ești tăticul meu? Căci acel om care stă nemișcat într-un coșciug, nu este tati meu! Tatăl meu mă așteaptă la masă, în fața casei, cu cana de cafea și țigara aprinsă! Tati meu, mă așteaptă nerăbdător la poartă…să mă sărute și să mă îmbrățișeze! Tăticul meu mă așteaptă…dar nu la cimitir să-i aprind o lumânare și să-i ating mormântul prea rece. Tăticul meu mă așteaptă să-mi spună: Ai grijă de tine, fetiță și să mă suni ca să știe tati că ești bine! Te iubesc fetiță, tati e mândru de tine!

Mi te-ai tatuat în suflet și ești cel mai frumos tatuaj al meu!

Jurnalul sufletului – filă din povestea vieții

Leave a comment