Primul pas spre uitare….

Mă întorc astăzi în timp și privesc prin ochii minții camera de hotel. Camera în care m-am dăruit ție și am sperat să nu mă rănești. Am amintiri frumoase acolo pe care le voi păstra mereu în sufletul meu. Acolo am făcut un prim pas spre inima ta! M-am aruncat în gol sperând că vei fi acolo să mă prinzi! 

Nu te consider vinovat de nimic din ceea ce s-a întâmplat. Târziu, după luni de suferință, am învățat că orice om are dreptul la propriile alegeri în viață! Așa cum eu am ales să te iubesc, tu ai ales să mă ignori uneori, să pleci din viața mea fără nici un fel de explicație și să te întorci ca și cum nimic nu s-a întâmplat. Alegerile mele spun lucruri frumoase despre mine, alegerile tale vorbesc de la sine…Dacă am ales să am gânduri frumoase despre tine, nu înseamnă că meritai, ci pur și simplu am încercat să văd tot ce e mai bun în tine. Așa sunt eu și nu am de gând să mă schimb pentru nimic în lumea aceasta. Ți-am permis o dată să îmi distrugi sufletul, dar de data asta sunt mai puternică decât tine. 

Cândva, o dată, am văzut durerea din inima ta și am încercat să alung toată aceea tristețe din sufletul tău. Nu știu dacă am reușit și nici nu vreau să aflu. Îmi este suficient să știu că am încercat să îți dăruiesc iubirea mea, chiar dacă eu mă distrugeam zilnic renunțând la mine pentru tine. Astăzi sunt egoistă și te privesc prin ochii minții! Îți las toate amintirile noastre și îți urez baftă! Descurcă-te cu ele așa cum am făcut-o eu în ultimele luni. Dacă vreodată vei simți nevoia să îmi vorbești, te rog, să nu o faci! Vreau să păstrez doar amintirile pe care le sortez cu mare grijă și aleg să merg mai departe. Nu știu ce mă așteaptă mâine, dar știu că îmi va fi bine. Am învățat să lupt pentru mine și să renunț la ceea ce îmi provoacă durere. Am primit lecții de viață prin ceea ce am trăit alături de tine, lecții pe care le-am înțeles și pe care le voi aplica în viitor.  

Am învățat să privesc un eșec ca pe o reușită! Am eșuat în povestea noastră, doar ca să am succes în următoarea poveste care nu știu când va începe, dar care sper să mă facă fericită! Și tu m-ai făcut fericită, doar că nu ți-a păsat suficient de mult încât să afli ce se întâmplă în inima mea. Îți ofer o ultimă lecție de viață: Privește în inima ta, caută curajul de-a fi fericit și luptă pentru tine și viața ta! Căci eu luptând pentru tine, am găsit curajul și puterea să lupt pentru mine! 

Jurnalul sufletului – filă din povestea vieții! 

2 thoughts on “Primul pas spre uitare….

Leave a comment